joi, 7 octombrie 2010

Concert live: Dracula si prietenii!

Am deschis messenger-ul si am ramas contrariata de mesajul tau. Am dat click si...surpriza! Ceea ce a urmat, a fost o explozie de ras, mirare si iar ras.:))
In ordinea aparitiei "pe scena", m-au uimit: DJ Elena, deosebit de talentata in miscari; Auras, cu un farmec aparte in rolul lui Dracula; Vali, intrun rol ce i se potriveste de minune- Frankenstein; eu, o vrajitoare "moderna" si in cele din urma Puss, pisicuta de care ne-am indragostit in scurta noastra trecere prin Sinaia. :)
Enjoy!

PS: multumesc pentru portia de ras :)


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

5 comentarii:

Monica spunea...

Nu pot sa vad filmuletul :(

Between two lungs spunea...

Nu stiu ce sa zic, ar trebui sa mearga...poate reusesti. :)

ValiP spunea...

frumos filmuletz! se cunoaste ca a fost facut de un mare regizor;))toti actorii si-au jucat rolurile foarte bine, un plus pentru "vrajitoare" si puss...;))

Between two lungs spunea...

Intr-adevar, priceput regizor! ;))

Monica spunea...

Da, da, subscriu si eu. Amuzant tare :))